Monday

javni servis


Aleksandar Tijanić, direktor RTS-a, juče se fizički obračunao sa Robertom Tomašom (34), aktivistom izbornog štaba LDP-a, ispred cvećare u Ulici Ljutice Bogdana u centru Beograda.

Prema Tomaševoj verziji događaja, Tijanić je počeo da ga udara dok je sa suprugom sedeo u kolima ispred cvećare, dok Tijanić tvrdi da je pripadnik LDP-a nasrnuo na njega. Očevidac Marko Radulović, radnik u obližnjem marketu, potvrdio je za „Blic“ Tomaševu verziju događaja.
Tomaš, koji je član SDU i u izbornom je štabu LDP-a za Voždovac, opisao je ceo događaj za „Blic“.
- Stajao sam na Auto-komandi, jeo pljeskavicu, kada sam video Tijanića kako izlazi iz cvećare, prepoznao sam ga i namrštio se. Supruga mi je rekla da uđem u kola i pustim to. Okrenuo sam se prema njoj i rekao: „Ma, ko ga j... „, i ušao u kola. Tijanić je, izgleda, to čuo, jer je počeo da me psuje. Krenuo je prema meni i napao me. Koliko se sećam, pre toga sam ustao iz vozila, ali sam pod njegovim udarcima pao na sedište - priča Tomaš.
On navodi da mu je Tijanić zadao seriju udaraca, a da on nijednom nije uzvratio.
- Udarao me je po glavi i rukama jer sam se njima zaklanjao. Rekao sam mu: „Ne bojim te se“, a mojoj supruzi viknuo da zove policiju. Nastavio je da me udara, pa sam ponovo rekao: „Ne bojim te se, pusti me da izađem iz kola“. Uspeo sam da izađem iz kola, a on se odmakao od mene. Prišla je još jedna žena iz njegovog džipa i jedan muškarac. Oni su, zatim, ušli u džip i odvezli se. Dosta ljudi je gledalo sve to i zamolio sam ih da ostanu. Najviše me je razočaralo što su svi rekli da imaju svoja posla. Samo je jedan očevidac policajcima ispričao šta se dogodilo. Policajci su mi rekli da idem u Urgentni centar, jer mi je curila krv iz nosa, a i čelo mi je bilo crveno - opisuje Tomaš ovaj događaj. Posle pregleda u Urgentnom centru, otišao je u policiju i prijavio slučaj.
Očevidac Marko Radulović na sličan način opisuje ceo incident.
- Nalazio sam se ispred prodavnice kad sam čuo Tijanića kako viče: „Koga ti prozivaš iz auta?“ Prišao je potom automobilu „fijat marea“, koji je bio parkiran ispred cvećare, otvorio vrata i počeo da udara čoveka koji se nalazio na mestu vozača. Udarao ga je pesnicama po glavi i šamarao i nije mu dozvolio da izađe iz automobila. Mladić koji se nalazio u „fijatu“ nije pokušao da uzvrati, već se samo zaklanjao rukama. To je trajalo nekoliko minuta, a onda je Tijanić seo u kola i odvezao se - kaže Radulović.
Ovo je već drugi incident direktora RTS-a sa članovima LDP-a. Pre tačno mesec dana u beogradskoj Palati pravde Tijanić je udario Miloša Lukovića (27).

http://www.blic.co.yu/

No comments: